April 20, 2010

Kristina Klarin

Tornati dalle vacanze! Ora che sono abbronzata e ho avuto un assaggio di estate, mi sento molto piu propensa a postare cose estive! Quindi, chi mi conosce sa che ho un debole per le collane vistose e colorate, e con l'arrivo della bella stagione cosa c'e' di meglio di una collana di Kristina Klarin ?

I am back from my vacation! Now that I'm tanned and felt a little bit of that summer vibe, I feel much more inclined to post summer stuff! So, who knows me, knows that I have a weakness for chunky and colorful jewelry, and with summer behind the corner what 's better than a necklace from Kristina Klarin ?


 Dove la trovo? Sul sito di Kristina Klarin e costa $35
Where can i find it? On Kristina Klarin's website for $35

2 comments:

Ballina said...

ora provo a rifarfa io!!

Cristina said...

Brava e poi me la regali :D ahah

You might also like

Related Posts with Thumbnails